РОЗГЛЯД ЗАПИТІВ НА ПУБЛІЧНУ ІНФОРМАЦІЮ В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Протягом січня – квітня 2018 року до Вільнянської райдержадміністрації надійшло 27 запитів (21 – письмових, 6 – в електронному вигляді). За категорією запитувачів 21 запит надійшов від фізичних осіб, 6 запитів – від юридичних осіб, від об’єднань громадян протягом січня-березня 2018 року не надійшло жодного запита.

У запитах ставились питання про надання доступу до такої інформації:

- про надання належним чином завірених копій розпоряджень голови райдержадміністрації;

- про надання інформації про детальний розклад руху приміського транспорту в межах Вільнянського району та схеми руху і тарифи на проїзд у громадському транспорті;

- про надання інформації про преміювання кожного працівника у 2014-2017 роках;

- про надання інформації щодо коштів, виділених у 2017 році на потреби пацієнтів нефрологічного профілю, розпорядника цих коштів, фінансування вказаних заходів, кількість хворих нефрологічного профілю, виділення коштів на 2018 рік, відшкодування дорожніх витрат. 26 запитів про надання публічної інформації було вчасно задоволено, на 1 – надана відмова. На підставі норм частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 1 запит надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації. Відповідно до статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» у такому запиті  надані роз’яснення щодо права запитувача на оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України. Загальним відділом апарату Вільнянської райдержадміністрації постійно ведеться робота щодо удосконалення організації виконання вимог чинного законодавства у сфері доступу до публічної інформації.

 

Загальний відділ апарату райдержадміністрації