ЖОДНЕ ЗВЕРНЕННЯ НЕ ПОВИННО ЗАЛИШИТИСЯ БЕЗ УВАГИ

Як відомо, ефективність та результативність державної служби безпосередньо залежить від її кадрів. Високий рівень їхньої кваліфікаційної підготовки та досвідченість потрібні не лише для реалізації державницьких завдань, а й для формування позитивного ставлення та зміцнення довіри з боку населення. Тому що через реалізацію своїх прав на звернення до органів влади, громадяни України можуть і повинні отримувати підтримку влади з життєво важливих питань, - наголосила присутнім керівник апарату райдержадміністрації Світлана Білоконь на апаратній нараді з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації.

Посадовець наголосила на необхідності вирішення скарг та звернень громадян на місцях. Закликала присутніх бути виваженими та толерантними при спілкуванні з заявниками на особистих та особистих виїзних прийомах громадян, а також зазначила, що всі роз’яснення та відповіді мають бути чіткими, аргументованими та повними.

На нараді, начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Юлія Остроух доповіла про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Вільнянської райдержадміністрації за 2017 рік. Зокрема, до Вільнянської райдержадміністрації протягом 2017 року надійшло 396 звернень громадян (2016-286). З них: 261-письмових (2016-109), 135-надійшло під час проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації (2016-177). Загальна кількість звернень порівняно з 2016 роком залишилася практично без змін.

Проте все більшої популярності набувають такі форми звернень, як телефонні контактні центри. З початку 2017 року райдержадміністрацією опрацьовано 259 звернень, що надійшли від ДУ «Урядовий контактний центр». Понад 15% громадян, які телефонували на Урядову гарячу лінію, є найменш соціально захищені категорії населення. Зокрема, 28 звернень надійшло від категорії багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь; по 5 звернень – від категорії інвалідів I, II, III групи й учасників та інвалідів війни та учасників бойових дій; 3 звернення – від ветеранів праці та «дітей війни».

У зверненнях з Урядової гарячої лінії найбільш актуальними були питання соціального захисту – 35,72% від загальної кількості; комунального господарства – 26,22%; охорони здоров’я – 7,98%; питання аграрної політики і земельних відносин – 5,7%; а також питання освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності – 4,94 %.

Протягом 2017 року до Вільнянської райдержадміністрації надійшло 85 звернень від Запорізького обласного контактного центру (2017 – 59 звернень), у яких порушено 85 питань, більшість з яких є питання комунального господарства – 68 звернень (80%), а також соціального захисту – 4 звернення та інші.

Також Юлія Остроух підкреслила, що робота відділу спрямована на забезпеченні всебічного, якісного і кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань та вдосконалення відповідної роботи не тільки у райдержадміністрації, а й в структурних підрозділах та органах місцевого самоврядування.

 

22.01.2018 Загальний відділ апарату райдержадміністрації