РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА НА ЗВЕРНЕННЯ ДО ОРГАНІВ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ ГРОМАДЯНАМИ РАЙОНУ В 2018 РОЦІ

Особливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. У 2018 році 1999 громадян реалізувало зазначене право та звернулося до керівництва Вільнянської райдержадміністрації. Протягом 2018 року згідно затвердженого графіка керівництвом Вільнянської райдержадміністрації проведено 134 особистих прийомів громадян, з яких 52 виїзних. Всього на особистих прийомах звернулося 134 громадянина, порушено 134 питання.

Протягом 2018 року згідно затвердженого графіка керівництвом райдержадміністрації проведено 12 прямих «гарячих» телефонних ліній. Всього під час проведених прямих «гарячих» телефонних ліній надійшло 18 дзвінків від громадян. Порушено 18 питань. Заявникам були надані відповідні кваліфіковані роз’яснення під час проведення прямих «гарячих» телефонних ліній. Декілька звернень було поставлено на контроль, за результатами розгляду яких заявникам було направлено письмову відповідь. З метою забезпечення механізму опрацювання усних звернень громадян за допомогою засобів телефонного зв’язку у райдержадміністрації функціонує Гаряча телефонна лінія Вільнянської райдержадміністрації.

Всього до Вільнянської райдержадміністрації за 2018 рік надійшло 398 звернень громадян (за 2017 рік – 396). З них: 264 – письмових (за 2017 рік - 261), 134 звернення надійшло під час проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (за 2017 рік – 135). Загальна кількість звернень порівняно з 2016  роком залишилася практично без змін. Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 26 колективних звернень (за 2017 рік – 25). Всього до райдержадміністрації 2018 рік звернулося 1999 громадян (за 2017 рік - 1524), таке збільшення кількості громадян зумовлене тим, що у звітному періоді колективні звернення були чисельними. Із 264 письмових звернень 11 надійшло від вищих органів державної влади (4,2%). Протягом звітного періоду від найменш соціально захищених категорій населення надійшло 18 звернень або 4,5% від загальної кількості звернень (2017 рік - 20 звернень або 4,8%), такі звернення розглянуто згідно з вимогами Указу Президента України № 109/2008. Загальним відділом апарату райдержадміністрації також підбито підсумки забезпечення реалізація права громадян на звернення й до органів місцевого самоврядування Вільнянського району. Тож загальна кількість усіх громадян, що звернулися до органів місцевої влади становить у 2018 році - 6022 громадянина. Всього керівними посадовцями району розглянуто та опрацьовано 3070 звернень. З них: 1095 - письмових та 1975 надійшло під час проведення особистих прийомів громадян. Загалом протягом 2018 року у районі вдалося позитивно вирішити 1244 звернення громадян або 40,5% від загальної кількості (2017 рік - 1693 або 50,6%). Від найменш соціально захищених категорій населення до керівництва райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 725 звернень або 23,6 % від загальної кількості. Протягом 2018 року найчастіше мешканці району порушували питання соціального захисту – 821 звернення (26,2%), аграрної політики та земельних відносин – 678 звернень (21,7%), комунального господарства – 532 (17%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 164 (5,2%), житлової політики – 90 (2,9%), транспорту та зв’язку – 76 (2,4%), екології та природних ресурсів – 55 (1,8%), охорони здоров’я – 54 (1,7%). Необхідно зазначити, що керівними посадовцями району приділялася належна увага всіх звернень громадян, заявникам надавалася реальна допомога або вишукувалися шляхи вирішення проблем із залученням відповідних управлінь та служб району, готувалися своєчасні аргументовані відповіді або надавалися конкретні роз’яснення. Адже право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян.

 

Загальний відділ апарату райдержадміністрації