ЩОДО КОНТРОЛЮ В СИСТЕМІ ЗДІЙСНЕННЯ ВИПЛАТИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ З ПРИЗНАЧЕННЯ (ВІДНОВЛЕННЯ) СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ

Сьогодні, 14 лютого, під головуванням заступника голови райдержадміністрації  Оксани Степаненко відбулося чергове засідання  комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Під час засідання комісії були розглянуті заяви та документи громадян щодо призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

В обговорені питання приймали участь всі члени комісії, керівники організацій, установ, які проводять призначення соціальних виплат, а саме: Вільнянської районної філії Запорізького обласного центру зайнятості, Запорізького приміського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, Вільнянського відділення управління виконавчої дирекції фонду у Запорізькій області Фонду соціального страхування України, Вільнянського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Вільнянської районної ради. Розглянуто було 16 заяв, з них 14 задоволено, 2 відхилено. Під час спілкування було запропоновано приймати активну участь членів робочої групи по перевірці фактичного проживання/перебування внутрішньо переміщених осіб. Робота в даному напрямку буде продовжуватися. Комісія в своїй діяльності керується Порядком  призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08 червня 2016 року № 365 «Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам». Тому, якщо у внутрішньо переміщених осіб  виникають питання, щодо призначення (відновлення ) соціальних виплат, вони завжди можуть звернутися за допомогою та роз’ясненнями до спеціалістів управління соціального захисту населення райдержадміністрації (вул. Бочарова, 30). 

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації