ПРОВЕДЕНО ПЕРШЕ У 2018 РОЦІ ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до державних органів виконавчої влади питання роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі.

26 січня 2018 року відбулося перше у цьому році засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На порядок денний були винесені наступні питання: звіти керівника апарату, начальника управління фінансів про роботу із зверненнями громадян за 2017 рік та заслухані результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації від КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради і таких, що надійшли до райдержадміністрації протягом січня 2018 року,  про які звітувала начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Юлія Остроух.

Увагу присутніх знову було акцентовано на необхідності першочергового вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері, пенсіонери, учасники АТО та члени їх сімей, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Голова райдержадміністрації Олександр Руденко висловив занепокоєння невисоким показником позитивно вирішених питань звернень громадян у 2017 році. Посадовець наголосив, що у поточному році має покращитися співпраця відповідальних виконавців райдержадміністрації з керівниками органів місцевого самоврядування, районних служб та організацій, щоб всі зусилля були направлені на подолання проблем, які виникають в районі і які порушують  громадяни у зверненнях.

- Звичайно всі звернення вирішити позитивно неможливо, бо  всі вони пов’язані із значними фінансовими витратами, тому райдержадміністрацією спільно з керівниками органів місцевого самоврядування, районних служб  всі зусилля повинні бути направлені  на подолання проблем, які виникають в районі і які порушують  громадяни у зверненнях, - зазначив голова райдержадміністрації.

На засіданні Комісії начальником загального відділу апарату райдержадміністрації Юлією Остроух було зосереджено увагу присутніх на результатах здійсненних перевірок у 2017 році службової діяльності підпорядкованих окремих структурних підрозділів райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування щодо якості організації роботи з розгляду усних і письмових звернень громадян, веденню справ та здійснення контролю за своєчасною і ретельною підготовкою відповідей на звернення.

У ході перевірок працівниками загального відділу апарату райдержадміністрації завжди надається методична та практична допомога з організації роботи із зверненнями громадян.

Проведений аналіз дотримання законодавства про звернення громадян свідчить про досить велику відповідальність керівництва окремих структурних підрозділів райдержадміністрації та голів міськселищсільвиконкомів за ведення роботи зі зверненнями громадян.

Та все ж таки увагу присутніх акцентовано на забезпеченні на всіх рівнях виконавчої влади і місцевого самоврядування всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об'єктивного розгляду звернень громадян, що здебільшого дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольнити їх законні вимоги.

- Звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування мають важливе значення у забезпеченні постійного зв'язку між державою та громадянином, у вирішенні життєво важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, і реалізації конституційних прав і свобод людини і громадянина, в процесі побудови демократичної, соціальної, правової держави, - акцентувала керівник апарату Світлана Білоконь.

 

 

26.01.2018 Загальний відділ апарату райдержадміністрації