ПІДСУМКИ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО ВІЛЬНЯНСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗА 9 МІСЯЦІВ 2019 РОКУ

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування» Вільнянською районною державною адміністрацією забезпечено дотримання вимог законодавства України про звернення громадян.

На виконання вищезазначеного Указу Президента України у Вільнянській районній державній адміністрації продовжується практика проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації. З початку 2019 року проведено 9 засідань постійно діючої комісії,  згідно затвердженого графіка проведення.

З початку 2019 року згідно затвердженого графіка керівництвом Вільнянської райдержадміністрації проведено 75 особистих прийомів громадян, з яких 32 виїзних. Всього на особистих прийомах звернулося 107 громадян, порушено 107 питань.

 З початку 2019 року згідно затвердженого графіка керівництвом райдержадміністрації проведено 11 прямих «гарячих» телефонних ліній. Всього під час проведених прямих «гарячих» телефонних ліній надійшло 9 дзвінків від громадян. Порушено 9 питань. Заявникам були надані відповідні кваліфіковані роз’яснення під час проведення прямих «гарячих» телефонних ліній.

З метою створення належних умов для набуття громадянами обсягу правових знань та навичок у їх застосуванні, надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, необхідних для прийняття рішень з питань державного і приватного життя, захисту їх прав і свобод у райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.

Всього до Вільнянської райдержадміністрації з початку 2019 року надійшло 181 звернення громадян (за 9 місяців 2018 року – 331). З них: 74 – письмових (за 9 місяців 2018 року – 241), 107 звернень надійшло під час проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (за 9 місяців 2018 року – 90).

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло
16 колективних звернень (за 9 місяців 2018 року – 24).

Всього до райдержадміністрації за 9 місяців 2018 року звернулося 475 громадян.

Із 74 письмових звернень лише 6 надійшло від вищих органів державної влади (1,04 %). Аналіз таких звернень свідчить, що всі вони надходять від так званої категорії «постійних дописувачів»; від громадян, яких не задовольнили попередні відповіді, незважаючи на ґрунтовні роз’яснення.

Повторних звернень громадян з початку 2019 року до райдержадміністрації не надходило.

Протягом звітного періоду від найменш соціально захищених категорій населення надійшло 15 звернень або 8,2% від загальної кількості звернень (9 місяців 2019 року –  13 звернень або 3,9%), такі звернення розглянуто згідно з вимогами Указу Президента України № 109/2008.

У зверненнях за 9 місяців 2019 року громадянами порушено
182 питання. Наразі найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло з питань аграрної політики і земельних відносин – 39 або 21,4%. Такі звернення в основному стосувалися оренди земельних ділянок та водних об’єктів; усунення перешкод в користуванні земельними ділянками; одержання паїв тощо.

Не менш актуальними для мешканців району протягом звітного періоду стали теми соціального захисту – 25 звернень або 13,7% та комунального господарства – 22 або 12,1%.

З початку 2019 року у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року збільшилася кількість звернень громадян, у яких порушено питання:

–  охорони здоров’я – 11 (36 %) проти 4 (1,5 %);

– житлової політики – 3 (1,7 %) проти 1 (0,3%);

– екології та природних ресурсів – 6 (3,3 %) проти 4 (1,6%);

– сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 17 або 9,3 %  проти 8 (2,2%);

– освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 5 або 2,8% проти 3 або (0,8%);

– діяльності органів місцевого самоврядування – 5 (2,8 %) проти 3 (0,8%).

З початку 2019 року райдержадміністрацією опрацьовано 175 звернень, що надійшли від ДУ «Урядовий контактний центр». У зверненнях на Урядову гарячу лінію найбільш актуальними були  питання соціального захисту – 72 або 41,1% та комунального господарства – 58 або 33,1%.

Протягом звітного періоду до Вільнянської райдержадміністрації надійшло 54 звернення від Запорізького обласного контактного центру
(за 9 місяців 2018 року – 40 звернень), у яких порушено 54 питання, основні з яких – комунального господарства: 47 (87,0%).

Усі звернення, що надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються, викладені факти ретельно перевіряються. Деякі звернення розглядаються з виїздом за місцем проживання заявників.

Порушень щодо термінів розгляду звернень громадян з початку 2019 року у Вільнянській райдержадміністрації не було. На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді у передбачений законодавством строк, в яких роз’яснено положення чинного законодавства, право громадян на звернення за захистом своїх прав і законних інтересів до суду.

Загалом робота районної державної адміністрації за звітний період в частині розгляду звернень громадян була спрямована на забезпечення всебічного, якісного і кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань та вдосконалення відповідної роботи не тільки у райдержадміністрації, а й в управліннях, відділах, структурних підрозділах та органах місцевого самоврядування.

 

Загальний відділ апарату райдержадміністрації