ОФОРМИТИ СУБСИДІЮ МОЖНА ОНЛАЙН: ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ

Все більше громадян цікавляться, як можна оформити субсидію онлайн у зручний час та не виходячи з дому. Така можливість є. У Міністерстві соціальної політики України роз’яснюють, як це зробити.

  1. На сайті Мінсоцполітики є рубрика«Е-Сервіси».
  2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо«Субсидії».
  3. Вас автоматично переводить насайт, де потрібно заповнити форму, а саме обрати один із трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії заявнику пропонується обрати один із варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID» подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документа, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести в орган соціального захисту).

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід  до заповнення електронних форм:

  • Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку);
  • Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів треба перевірити  та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

У результаті на електронну адресу надійде одне з повідомлень:

1)   вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111.

2)   Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.

3)   У разі, якщо ви не використовували електронний цифровий підпис, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4)   Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.

5)   До цього листа також додані копії поданих вами документів.

 

За матеріалами Міністерства соціальної політики України