В РАМКАХ ПРОВЕДЕННЯ ДЕКАДИ ЗАЙНЯТОСТІ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
- Деталі
- Опубліковано: Вівторок, 26 листопада 2019, 13:59
- Автор: gosvln@ukr.net
За ініціативою Вільнянської районної філії Запорізького обласного центру зайнятості з метою забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері зайнятості населення та в рамках проведення акції «декади зайнятості осіб з інвалідністю» спільно з соціальними партнерами 25.11.2019 було проведено нараду на тему: «Проблемні питання надання соціальних послуг особам з інвалідністю».
На засіданні обговорювалися питання щодо надання особам з інвалідністю допомоги усіх соціальних служб району. Фахівці служби зайнятості - заступник начальника відділу надання соціальних послуг Вільнянської районної філії Кириченко Оксана та завідувач сектору профорієнтації Прасолова Наталія надали інформацію про послуги служби зайнятості, які особи з інвалідністю отримують при реєстрації в центрі зайнятості:
- інформування щодо змін у законодавстві з питань праці та зайнятості;
- допомога у підборі та навчанні персоналу;
- проведення інформаційно-роз’яснювальних консультацій щодо пошуку роботи та підбір підходящих вакансій;
- проведення профорієнтаційних заходів в закладах освіти.
Мозгова Лариса представник Вільнянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру ) управління обслуговування громадян ПФУ розповіла про призначення та перерахунки пенсій.
Начальник Вільнянського бюро правової допомоги Кумечко Ірина висвітила спектр питань, по яким надається безоплатна правова допомога:
- поновлення на роботі незаконно звільненого працівника;
- стягнення нарахованої, але не виплаченої заробітної плати;
- прийняття спадщини, та права користування жилим приміщення.
Головний спеціаліст відділу контролю та питань обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці УСЗН Вільнянської райдержадміністрації Томчаківська Світлана проінформувала про дотримання трудового законодавства в трудових колективах, про навчання та лікування осіб з інвалідністю.
За матеріалами Вільнянської районної філії Запорізького ОЦЗ