РЕЗУЛЬТАТИВІНІСТЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН У РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування» Вільнянською районною державною адміністрацією забезпечено дотримання вимог законодавства України про звернення громадян.

Питання удосконалення роботи із зверненнями громадян неодноразово розглядались на інформаційно-оперативних нарадах голови райдержадміністрації з начальниками управлінь, відділів та самостійних структурних підрозділів, керівниками установ та організацій району, а також постійно обговорюється на оперативних нарадах керівника апарату райдержадміністрації з керівниками секторів та відділів апарату райдержадміністрації.

Протягом І кварталу 2018 року згідно затвердженого графіка керівництвом Вільнянської райдержадміністрації проведено 28 особистих прийомів громадян, з яких 14 виїзних. Всього під час проведення особистих прийомів звернулося 32 громадянина, порушено 32 питання.

Протягом І кварталу 2018 року згідно затвердженого графіка керівництвом райдержадміністрації проведено 3 прямі «гарячі» телефонні ліній, під час яких надійшло 4 дзвінки від громадян. Порушено 4 питання.

Всього до Вільнянської райдержадміністрації за І квартал 2018 року надійшло 142 звернення громадян (за І квартал 2017 року – 71). З них: 110 – письмових (за І квартал 2017 року - 38), 32 звернення надійшло під час проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (за І квартал 2017 року – 33).

З початку року до райдержадміністрації надійшло 7 колективних звернень (за І квартал 2017 року – 6). Всього до райдержадміністрації за І квартал 2018 року звернулося 289 громадян (за І квартал 2017 року - 121).

Протягом звітного періоду від найменш соціально захищених категорій населення надійшло 4 звернення або 2,8% від загальної кількості звернень, такі звернення розглянуто згідно з вимогами Указу Президента України № 109/2008.

У зверненнях громадянами порушено 142 питання. Наразі найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло з питань аграрної політики і земельних відносин – 103 або 72,0%. Такі звернення в основному стосувалися оренди земельних ділянок та водних об’єктів; усунення перешкод в користуванні земельними ділянками; одержання паїв тощо.

Не менш актуальною для мешканців району протягом звітного періоду стала тема соціального захисту – 9 звернень або 6,2%.

З початку 2018 року у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року збільшилася кількість звернень громадян, у яких порушені питання:

– діяльності місцевих органів виконавчої влади – 9 (6,2%) проти 2 (2,8%);

– екології та природних ресурсів – 3 (2,1%) проти 1 (1,4%).

З початку 2018 року у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року суттєво зменшилася кількість звернень з питань:

– сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту: 3 або 2,1% (І квартал 2017 року – 6 або 8,4%);

– освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності: 1 або 0,7% (І квартал 2017 року –5 або 7,4%).

З початку 2018 року райдержадміністрацією опрацьовано 37 звернень, що надійшли від ДУ «Урядовий контактний центр», що майже у 3 рази менше ніж за аналогічний період 2017 (102 звернення). Понад 23% громадян, які телефонували на Урядову гарячу лінію, відносяться до найменш соціально захищених категорій населення.

Протягом звітного періоду до Вільнянської райдержадміністрації надійшло 7 звернень від Запорізького обласного контактного центру
(І квартал 2017 року – 45 звернень), у яких порушено 7 питань, основні з яких – комунального господарства 4 (57,2%).

Усі звернення, що надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються, викладені факти ретельно перевіряються. Деякі звернення розглядаються з виїздом за місцем проживання заявників. На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді у передбачений законодавством строк, в яких роз’яснено положення чинного законодавства, право громадян на звернення за захистом своїх прав і законних інтересів до суду.

Загалом робота районної державної адміністрації за звітний період в частині розгляду звернень громадян була спрямована на забезпечення всебічного, якісного і кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань та вдосконалення відповідної роботи не тільки у райдержадміністрації, а й в управліннях, відділах, структурних підрозділах та органах місцевого самоврядування.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації