Постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадмінстрації

ГРАФІК

проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації  у  2018 році

Місце проведення: кабінет голови районної державної адміністрації

День: щомісячно, остання п’ятниця

Дата проведення:

26.01.2018;              27.04.2018;              27.07.2018;               26.10.2018;

23.02.2018;              25.05.2018;              31.08.2018;               30.11.2018;

30.03.2018;              29.06.2018;              28.09.2018;               28.12.2018.

 

План роботи

постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян  при голові райдержадміністрації на І квартал 2018 року

 

 

з/п

Назва питання

Відповідальний

за підготовку питання

1

2

3


Січень

1.

Звіт керівника апарату райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян, які надійшли за 2017 рік

Білоконь С.В. – керівник апарату райдержадміністрації

2.

Звіт начальника управління фінансів про роботу із зверненнями громадян, які надійшли за 2017 рік

Щеглова О.М. – начальник управління фінансів райдержадміністрації

3.

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації від КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради протягом 2017 року

Остроух Ю.М. – начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

4.

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом січня 2018 року

Остроух Ю.М. – начальник загального відділу апарату райдержадміністрації


Лютий

1.

Звіт начальника відділу культури і туризму райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян, які надійшли за 2017 рік

Лук’янчук О.П. – начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

2.

Звіт Антонівського сільського голови про роботу із зверненнями громадян за 2017 рік

Водень І.М. – Антонівський сільський голова

3.

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом січня - лютого 2018 року

Остроух Ю.М. – начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

4.

Розгляд проблемних питань щодо організації роботи зі зверненнями громадян та системних питань, з якими зверталися громадяни до райдержадміністрації протягом лютого 2017 року

Перший заступник, заступник голови, керівник апарату райдержадміністрації


Березень

1.

Звіт начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації  про роботу із зверненнями громадян за січень – березень 2018 року

Балабанова С.А. – начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

2.

Звіт Вільнянського міського голови про роботу із зверненнями громадян за січень – березень 2018 рік

Мусієнко Н.О. – Вільнянський міський голова

3.

Звіт Гнаровського сілсьького голови про роботу із зверненнями громадян за січень – березень 2018 рік

Доновський О.М. – Гнаровський сільський голова

4.

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом березня 2018 року

Остроух Ю.М. – начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

5.

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації від КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради за І квартал 2018 року

Остроух Ю.М. – начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

  

Графік заслуховування звітів першого заступника, заступників голови,  керівника апарату райдержадміністрації, керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування перед головою районної державної адміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян у 2018 році

Розпорядження голови райдержадміністрації "Про затвердження Положення про комісію з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації"

Розпорядження голови райдержадміністрації "Про затвердження складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації"